Меню

Видача свідоцтва про право власності на житло

  1. 1
    ВАЖЛИВО! Платіжні доручення в Ощадбанку сплачується кожним повнолітнім членом родини за себе окремо,при собі мати паспорт та ідентифікаційний код. За дітей сплачують батьки, при собі мати свідоцтво про народження та ідентифікаційний код.
  2. 2
    Довідки про реєстрацію місця проживання Ф-13 громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні в гуртожитку, кімнаті у комунальній квартирі (видає паспортист) 30 днів.
  3. 3
    Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб 30 днів
  4. 4
    Технічний паспорт на житло, що приватизується
  5. 5
    Ордер на квартиру та копію з ордера (договір найму житлового приміщення у гуртожитку та копія ), у разі відсутності ордеру, договору найму, в день подачі документів на приватизацію житла надається письмова заява про їх відсутність
  6. 6
    Паспорти та копії паспортів в 1-ому екземплярі (всі сторінки)
  7. 7
    Оригінали та копії ідентифікаційних кодів всіх члені сім'ї
  8. 8
    Свідоцтва про народження та копії свідоцтв про народження в 1-ому екземплярі (якщо є діти до 14-ти років)
  9. 9
    Свідоцтво про одруження, свідоцтво про розлучення або свідоцтво про смерть (в разі смерті батьків) та їх копії (якщо є діти до 18-ти років)
  10. 10
    Довідка із ЗАГСу одинокої матері (якщо є статус одинокої матері)
  11. 11
    Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, посвідчення опікуна або піклувальника (за наявності))
  12. 12
    Оригінал та копію документа, що підтверджує пільгу (у випадку коли є надлишкова площа)
  13. 13
    Папка біла з зав'язками
  14. 14
    Якщо у квартирі є особи зареєстровані після 01.01.1993 року, то додатково необхідно надати: - довідки про їх реєстрацію з попередніх місць проживання; - довідки про невикористані житлові чеки з ощадбанків тих населених пунктів, де мешкали з 01.01.1993 року (якщо попередня реєстрація була в місті Чернігові, то Ощадбанк по вул. Івана Мазепи, 32) - довідка органу приватизації про невикористані житлові чеки тих населених пунктів де були зареєстровані після 01.01.93 (крім м.Чернігова)
  15. 15
    Якщо у членів родини, які приймають участь у приватизації квартири є діти до 18-ти років, які зареєстровані за іншими адресами, необхідно надати довідку про місце реєстрації дітей (термін дії довідки 30 днів), та необхідна присутність обох батьків з паспортами та їх копіями
  16. 16
    Якщо член родини не має можливості з’явитись особисто, необхідно надати нотаріальну довіреність на приватизацію та її нотаріально засвідчену копію
  17. 17
    Якщо з квартири виписані члени сім’ї на протязі шести місяців, необхідно надати довідку про реєстрацію з нового постійного місця реєстрації термін дії 30 днів, оригінал паспорту та його копію, а також написати заяву у відділі адміністративних послуг про відмову від приватизації
  18. 18
    Якщо з квартири виписані діти до 18-ти років, заяву можливо подавати лише через 6 місяців необхідно надати довідку Ф-2 з місця реєстрації дитини, термін дії довідки 30 днів якщо квартира є державною, коли квартира чи будинок, де зареєстрована дитина, є власністю батьків дитини або власністю інших осіб то надається документ про право власності на житло та його копія
  19. 19
    Для гуртожитку - довідка МБТІ про наявність власності для гуртожитків та договір найму житлового приміщення - копію договору найму жилого приміщення та/або копію договору оренди житла - форму первинної облікової документації № 028/о "Консультаційний висновок спеціаліста" з відміткою про відсутність захворювання на туберкульоз.