Питання та відповіді

Чи можливо отримати електронну послугу на пілотній версії порталу?
Послуги можливо отримувати по мірі їх готовності та розміщення на порталі суб’єктами надання. Доступні послуги знаходяться в розділі «Електронні послуги».
Що потрібно для початку роботи з особистим кабінетом?
Необхідно пройти процедуру реєстрації в особистому кабінеті та ідентифікації, що має на меті засвідчити автентичність фізичної або юридичної особи. На цьому етапі на порталі буде доступна ідентифікація з використанням електронного цифрового підпису.
Як отримати електронний цифровий підпис?
Електронний цифровий підпис можна отримати в Акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК). Наприклад за посиланнями http://acskidd.gov.ua/, http://www.uakey.com.ua/ або у відділеннях Державної фіскальної служби України.