Питання та відповіді

Найбільш поширені запитання, стосовно оформлення паспортів, та відповіді на них
"Як можна записатись на прийом?"
На прийом можна записатись виключно за допомогою нашого Порталу (admincher.gov.ua) в електронну чергу. Можливість стати в «живу» чергу відсутня. Відеоінструкції та рекомендації щодо реєстрації Ви зможете знайти на сторінках Порталу.

"Коли можна записатись на прийом?"
На початку кожної доби, о 00:00 відривається запис на прийомний робочий день, що слідує через 14 календарних днів.

"Я хочу записатись на 12 березня. Коли я зможу це зробити?"
В ніч з 25 на 26 лютого, о 12 годині ночі (00:00).

"Чому, коли 22 лютого о 00:00 я намагався зареєструватися на прийом, запис на новий день не відкрилась?"
Через 14 календарних днів після 22 лютого слідує 8 березня, яке є вихідним неприйомним днем. Запис на вихідні та святкові дні не відкривається.

"Скільки паспортів за добу ви оформлюєте?"
В ЦНАП м. Чернігова знаходиться лише одна станція з видачі паспортів. За одну годину за допомогою такої станції можна оформити лише два паспорти. Враховуючи розпорядок роботи, в понеділок, середу та п’ятницю максимальна кількість клієнтів, яких ми можемо прийняти, становить 14, в вівторок та четвер – 16.

"Чому, коли я намагався вранці записатись на прийом, всі місця вже були зайняті?"
Запис відривається опівночі, і вже за декілька хвилин всі місця зайняті, оскільки попит на послугу оформлення паспортів дуже великий. Кожної доби відкривається лише 14 або 16 доступних для прийому місць, але кількість бажаючих зареєструватись набагато більша.

"Чи є в мене шанс зареєструватися протягом дня?"
Є невелика можливість, що хтось із клієнтів відмовиться від резервування. Вільне місце з’явиться в системі, і Ви зможете його зайняти.

"Під час реєстрації сайт не завантажується (видає повідомлення про помилки, працює дуже повільно, не можна зайти в обліковий запис тощо). Що робити в такій ситуації?"
У зв’язку з великою кількістю відвідувачів, інколи спостерігається суттєве навантаження на сайт. Внаслідок цього виникають технічні проблеми у його роботі, про які ми повідомляємо на сторінках у соцмережах. В таких ситуаціях краще перечекати 10-15 хвилин, після чого спробувати повторити дію на сайті. Перевірте спільноту у соцмережі Facebook, чи немає повідомлень про технічні роботи. Якщо проблема не зникла протягом години, повідомте про неї за допомогою контактів, які Ви знайдете у спільноті.

"Під час запису на екран виводиться повідомлення «Вибачте, немає доступної дати для запису». Як його позбутися?"
Це означає, що всі місця зайняті і записатися в чергу немає змоги. Як тільки хоча б одне вільне місце з’явиться, Ви зможете перейти до вікна вибори дати та часу.
Чи можливо отримати електронну послугу на пілотній версії порталу?
Послуги можливо отримувати по мірі їх готовності та розміщення на порталі суб’єктами надання. Доступні послуги знаходяться в розділі «Електронні послуги».
Що потрібно для початку роботи з особистим кабінетом?
Необхідно пройти процедуру реєстрації в особистому кабінеті та ідентифікації, що має на меті засвідчити автентичність фізичної або юридичної особи. На цьому етапі на порталі буде доступна ідентифікація з використанням електронного цифрового підпису.
Як отримати електронний цифровий підпис?
Електронний цифровий підпис можна отримати в Акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК). Наприклад за посиланнями http://acskidd.gov.ua/, http://www.uakey.com.ua/ або у відділеннях Державної фіскальної служби України.