Зачекайте...
Питання та відповіді
- Найбільш поширені запитання, стосовно оформлення паспортів, та відповіді на них
- "Як можна записатись на прийом?"
На прийом можна записатись виключно за допомогою нашого Порталу (admincher.gov.ua) в електронну чергу. Можливість стати в «живу» чергу відсутня. Відеоінструкції та рекомендації щодо реєстрації Ви зможете знайти на сторінках Порталу.
"Коли можна записатись на прийом?"
На початку кожної доби, о 00:00 відривається запис на прийомний робочий день, що слідує через 14 календарних днів.
"Я хочу записатись на 12 березня. Коли я зможу це зробити?"
В ніч з 25 на 26 лютого, о 12 годині ночі (00:00).
"Чому, коли 22 лютого о 00:00 я намагався зареєструватися на прийом, запис на новий день не відкрилась?"
Через 14 календарних днів після 22 лютого слідує 8 березня, яке є вихідним неприйомним днем. Запис на вихідні та святкові дні не відкривається.
"Скільки паспортів за добу ви оформлюєте?"
В ЦНАП м. Чернігова знаходиться лише одна станція з видачі паспортів. За одну годину за допомогою такої станції можна оформити лише чотири паспорти. Враховуючи розпорядок роботи максимальна кількість клієнтів, яких ми можемо прийняти, становить 19 заявників.
"Чому, коли я намагався вранці записатись на прийом, всі місця вже були зайняті?"
Запис відривається опівночі, і вже за декілька хвилин всі місця зайняті, оскільки попит на послугу оформлення паспортів дуже великий. Кожної доби відкривається лише 19 для прийому місць, але кількість бажаючих зареєструватись набагато більша.
"Чи є в мене шанс зареєструватися протягом дня?"
Є невелика можливість, що хтось із клієнтів відмовиться від резервування. Вільне місце з’явиться в системі, і Ви зможете його зайняти.
"Під час реєстрації сайт не завантажується (видає повідомлення про помилки, працює дуже повільно, не можна зайти в обліковий запис тощо). Що робити в такій ситуації?"
У зв’язку з великою кількістю відвідувачів, інколи спостерігається суттєве навантаження на сайт. Внаслідок цього виникають технічні проблеми у його роботі, про які ми повідомляємо на сторінках у соцмережах. В таких ситуаціях краще перечекати 10-15 хвилин, після чого спробувати повторити дію на сайті. Перевірте спільноту у соцмережі Facebook, чи немає повідомлень про технічні роботи. Якщо проблема не зникла протягом години, повідомте про неї за допомогою контактів, які Ви знайдете у спільноті.
"Під час запису на екран виводиться повідомлення «Вибачте, немає доступної дати для запису». Як його позбутися?"
Це означає, що всі місця зайняті і записатися в чергу немає змоги. Як тільки хоча б одне вільне місце з’явиться, Ви зможете перейти до вікна вибори дати та часу.
- Чи можливо отримати електронну послугу на пілотній версії порталу?
- Послуги можливо отримувати по мірі їх готовності та розміщення на порталі суб’єктами надання. Доступні послуги знаходяться в розділі «Електронні послуги».
- Що потрібно для початку роботи з особистим кабінетом?
- Необхідно пройти процедуру реєстрації в особистому кабінеті та ідентифікації, що має на меті засвідчити автентичність фізичної або юридичної особи. На цьому етапі на порталі буде доступна ідентифікація з використанням електронного цифрового підпису.
- Як отримати електронний цифровий підпис?
- Електронний цифровий підпис можна отримати в Акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК). Наприклад за посиланнями http://acskidd.gov.ua/, http://www.uakey.com.ua/ або у відділеннях Державної фіскальної служби України.