Меню

Зростання кількості звернень

04.05.2023
Зростання кількості звернень
  В квітні 2023 року до учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова надійшло 23849 звернень, в тому числі подано 7952 заяв, видано 7923 опрацьованих документів та 7974 суб’єктів звернень звернулись за консультацією; що у порівнянні до відповідних показників 2021 року складає близько 88 відсотків, а у порівнянні з показниками 2020 року - більш ніж 170 відсотків.
Значно зменшилась кількість відмов у наданні адміністративних послуг- при загальної кількості прийнятих заяв - 14 випадків, що становить 0,18%. Для порівняння питома вага відмов у 2020 та 2021 роках становила відповідно 3,44% та 0,28% від загальної кількості заяв за аналогічний період.
  Водночас збільшилась кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр, з 233 до 292. Враховуючи зміни законодавства України у сферах містобудування, екології та природних ресурсів, земельних відносин, структурні зміни суб'єктів надання адміністративних послуг рішенням виконавчого комітету міської ради від 20.04.2023 № 231 затверджений новий перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр.
  Слід зазначити, що робочий процес у ЦНАП організовано відповідно та розпорядження Чернігівського міського голови від 14.06.2022 № 51-р «Про заходи безпеки під час сигналу «Повітряна тривога» та доручення начальника Чернігівської обласної військової адміністрації від 04.07.2022. У період з 01.04.2023 по 39.04.2023 по Чернігівській області повітряну тривогу було оголошено 40 разів загальною тривалістю 33,6 год, в тому числі у робочий час 27 год., що фактично унеможливлювало надання послуг протягом 3 робочих днів (17% робочого часу за місяць).
  За квітень рейтинг ЦНАП м. Чернігів на ресурсі Voicer (проект від «ДІЯ») становив 9,69 балів з 10 можливих при кількості відгуків - 79.