Інструкції щодо запису на прийом для отримання біометричних документів

16.03.2018
Інструкції щодо запису на прийом для отримання біометричних документів
Відеоінструкція щодо реєстрації на порталі та запису на прийом для отримання біометричних документів




Роз’яснення щодо часу реєстрації.

Запис на прийом здійснюється тільки на наступні два тижні (14 календарних днів). Кожної доби о 00:00 відкривається запис на ще один прийомний день. 
Система відкриває календарні дні, а не робочі і якщо ці дні співпадають з святковими або вихідними то вони позначаються як не активні. Тобто, 22, 23, 24, 25 лютого в 00:00 відкриваються відповідно 08, 09, 10, 11 березня. Оскільки ці дні є вихідними, то запис на них по замовчуванню закритий.
Запис на прийомний робочий день 12 березня відкриється 26 лютого о 00:00, запис на 13 березня відкриється 27 лютого о 00:00 тощо


Правила заповнення форми запису на прийом. 

Використовуйте лише достовірні паспортні дані. 
В полі «ПІБ» - прізвище, ім’я та по батькові, як записано в офіційних документах, без скорочень. 
В полі «Дані, що підтверджують особу» - серію та номер паспорта або свідоцтва про народження. Приклади: НН 123456 (для паспорта-«книжечки»), 000123456 (для паспорта-картки), 1-ЕЛ 123456 (для свідоцтва про народження).
В полі «Мобільний телефон» - номер телефону для зв’язку з особою, формату +38 (012) 345-6789.
Обслуговуватись може лише та особа, паспортні дані якої записані в талоні.
Особи, які для запису в електронну чергу використовували недостовірні або неповні дані, обслуговуватись не будуть.


Сплата державного мита або адміністративного збору за оформлення та видачу відповідного паспорта

Документом, що підтверджує сплату державного мита або адміністративного збору за оформлення та видачу відповідного паспорта є лише оригінал квитанції про їх сплату.

Проводячи оплату засобами інтернет-банкінгу, банками передбачено друк лише дубліката квитанції.

Адміністраторами центру надання адміністративних послуг міста Чернігова приймаються та долучаються до заяви-анкети лише оригінали квитанцій про сплату зазначених послуг.

У разі виникнення таких обставин, необхідно звертатись за оригіналом квитанції до відповідного банку, програмними засобами якого проводилась оплата адміністративного збору або державного мита.


Найбільш поширені запитання, стосовно оформлення паспортів, та відповіді на них

"Як можна записатись на прийом?"
На прийом можна записатись виключно за допомогою нашого Порталу (admincher.gov.ua) в електронну чергу. Можливість стати в «живу» чергу відсутня. Відеоінструкції та рекомендації щодо реєстрації Ви зможете знайти на сторінках Порталу.

"Коли можна записатись на прийом?"
На початку кожної доби, о 00:00 відривається запис на прийомний робочий день, що слідує через 14 календарних днів.

"Я хочу записатись на 12 березня. Коли я зможу це зробити?"
В ніч з 25 на 26 лютого, о 12 годині ночі (00:00).

"Чому, коли 22 лютого о 00:00 я намагався зареєструватися на прийом, запис на новий день не відкрилась?"
Через 14 календарних днів після 22 лютого слідує 8 березня, яке є вихідним неприйомним днем. Запис на вихідні та святкові дні не відкривається.

"Скільки паспортів за добу ви оформлюєте?"
В ЦНАП м. Чернігова знаходиться лише одна станція з видачі паспортів. За одну годину за допомогою такої станції можна оформити лише два паспорти. Враховуючи розпорядок роботи, в понеділок, середу та п’ятницю максимальна кількість клієнтів, яких ми можемо прийняти, становить 14, в вівторок та четвер – 16.

"Чому, коли я намагався вранці записатись на прийом, всі місця вже були зайняті?"
Запис відкривається опівночі, і вже за декілька хвилин всі місця зайняті, оскільки попит на послугу оформлення паспортів дуже великий. Кожної доби відкривається лише 14 або 16 доступних для прийому місць, але кількість бажаючих зареєструватись набагато більша.

"Чи є в мене шанс зареєструватися протягом дня?"
Є невелика можливість, що хтось із клієнтів відмовиться від резервування. Вільне місце з’явиться в системі, і Ви зможете його зайняти.

"Під час реєстрації сайт не завантажується (видає повідомлення про помилки, працює дуже повільно, не можна зайти в обліковий запис тощо). Що робити в такій ситуації?"
У зв’язку з великою кількістю відвідувачів, інколи спостерігається суттєве навантаження на сайт. Внаслідок цього виникають технічні проблеми у його роботі, про які ми повідомляємо на сторінках у соцмережах. В таких ситуаціях краще перечекати 10-15 хвилин, після чого спробувати повторити дію на сайті. Перевірте спільноту у соцмережі Facebook, чи немає повідомлень про технічні роботи. Якщо проблема не зникла протягом години, повідомте про неї за допомогою контактів, які Ви знайдете у спільноті.

"Під час запису на екран виводиться повідомлення «Вибачте, немає доступної дати для запису». Як його позбутися?"
Це означає, що всі місця зайняті і записатися в чергу немає змоги. Як тільки хоча б одне вільне місце з’явиться, Ви зможете перейти до вікна вибори дати та часу.