Зачекайте...
    
        
        
    
        
        
        - 
        Головна
 
        - 
        Прийняття рішення про присвоєння адреси об'єкту нерухомого майна
 
        - 
    Необхідні документи
 
            
        
            Прийняття рішення про присвоєння адреси об'єкту нерухомого майна
        
    
        
            
        - 
            
                
                    1
                    
                        Для присвоєння адреси подаються такі документи (п. 5. ст. 264):
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    2
                    
                        Заява про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва або закінченого будівництвом об’єкта із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) - для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України - для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    3
                    
                        Копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес), - у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    4
                    
                        Генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва;
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    5
                    
                        Копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    6
                    
                        Копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    7
                    
                        Копія документа, що посвідчує особу заявника, - у разі подання документів поштовим відправленням
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    8
                    
                        Копія документа, що засвідчує повноваження представника, - у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.
                        
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                        
                     
                 
             
         
        - 
            
                
                    9
                    
                        Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).