Зачекайте...
-
Головна
-
За сферами надання
-
Будівництво
-
Архітектура
-
Присвоєння та зміна поштових адрес об'єктам нерухомого майна (присвоєння поштової адреси земельній ділянці, яка перебуває у приватній власності заявника)
-
Необхідні документи
Присвоєння та зміна поштових адрес об'єктам нерухомого майна (присвоєння поштової адреси земельній ділянці, яка перебуває у приватній власності заявника)
-
1
Заява щодо присвоєння або зміни поштової адреси об'єкту (об'єктам) нерухомого майна до виконавчого органу міської ради на ім’я міського голови
-
2
Засвідчена належним чином копія довіреності, у разі подання заяви та пакету документів уповноваженою особою
-
3
Копія правовстановлюючого документа, який посвідчує право власності на земельну ділянку (з відповідним цільовим призначенням), засвідчена в установленому порядку
-
4
Довідка комунального підприємства «Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради та інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно щодо відсутності вже зареєстрованого у місті Чернігові об’єкта нерухомого майна за адресою, яку передбачається присвоїти (адресу, яку передбачається присвоїти необхідно уточнити в управлінні архітектури та містобудування міської ради)