Зачекайте...
-
Головна
-
За сферами надання
-
Будівництво
-
Присвоєння та зміна поштових адрес об'єктам нерухомого майна (присвоєння поштової адреси новозбудованому об'єкту)
-
Необхідні документи
Присвоєння та зміна поштових адрес об'єктам нерухомого майна (присвоєння поштової адреси новозбудованому об'єкту)
-
1
Заява щодо присвоєння або зміни поштової адреси об'єкту (об'єктам) нерухомого майна до виконавчого органу міської ради на ім’я міського голови
-
2
Засвідчена належним чином копія довіреності, у разі подання заяви та пакету документів уповноваженою особою
-
3
Копія правовстановлюючого документа, який посвідчує право користування або власності на земельну ділянку (з відповідним цільовим призначенням), засвідчена в установленому порядку
-
4
Копія декларації про готовність об’єкта до експлуатації, зареєстрована органом державного архітектурно-будівельного контролю
-
5
Копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна, виконаного спеціалізованою організацією
-
6
Копія генерального плану розміщення об’єкта будівництва
-
7
Довідка комунального підприємства «Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації» Чернігівської обласної ради та інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно щодо відсутності вже зареєстрованого у місті Чернігові об’єкта нерухомого майна за адресою, яку передбачається присвоїти (адресу, яку передбачається присвоїти необхідно уточнити в управлінні архітектури та містобудування міської ради)
-
8
Копія договору про пайову участь заявника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Чернігова.
-
9
Копія документа про сплату пайового внеску або не залучення заявника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Чернігова
-
10
Інші документи, у разі необхідності